Jak drahé je zdarma? – Dan Ariely

Dokáže nás slovo ZDARMA oklamat?

95 % našich rozhodnutí se děje podvědomě. Lze odhalit skryté motivy lidského chování?


Dan Ariely ve své knize „Jak drahé je zdarma?“ krásně vysvětluje iracionalitu lidského chování. Na mnohých experimentech vtipně ukazuje, jak snadno se lidé nevědomky nechávají ovlivnit nebo jakou sílu má placebo efekt.

Výzkumy říkají, že až 95 % našich rozhodnutí se děje podvědomě. Při provádění výzkumů, zvlášť v B2B, je tedy zajímavé zjišťovat skryté motivy lidského chování. A právě kniha „Jak drahé je zdarma?“ je prvním krokem k bližšímu pochopení lidského chování a objevení skrytých motivů, které za ním stojí.  A nebojte se, i když se jedná o knihu ze složité oblasti behaviorální ekonomie, není to žádná učebnice. Slibuji, že nudit se opravdu nebudete.