Vývoj a inovace produktů

a ověření potenciálu pro novou technologii

Podložte zásadní rozhodnutí pevnými argumenty

Získejte daty podložené odpovědi na otázky, co se zákazníkům na Vašich produktech líbí a proč naopak preferují konkurenci. Pomocí fungující metodiky zmapujeme Váš trh, ověříme potenciál pro zvažovaný produkt a poradíme Vám s vývojem a inovacemi z uživatelského pohledu.

Potřebujete si ověřit smysl chystaného produktu? Nevíte, co přesně zákazníkům chybí na Vaší službě? Postrádáte znalosti toho, jak pracuje konkurence? Chybí Vám zpětná vazba k prototypu nového produktu?Provedeme výzkum, kterým Vám ušetříme mnoho prostředků strávených na metodě pokus-omyl.

Inspirujte se nejčastějšími B2B výzkumy

Kdy jej využijete
Vždy, když zvažujete vývoj nového produktu nebo nákup technologie a nevíte, jestli se Vám to vyplatí.
Co zjistíte
Potenciál pro nový produkt / službu
  • Odhad velikost trhu
  • Potřeby potenciálních zákazníků
  • Jak existující substituty potřeby zákazníků naplňují
  • Možnosti pro odbyt nového produktu
Podklady pro vývoj a následnou komunikaci
  • Požadavky zákazníků na nový produkt
  • Cenotvorba
  • Jak nový produkt propagovat
Jak Vám pomůže
Pomůže Vám rozhodnout, zda do vývoje nového produktu / služby investovat. A pokud ano, jak jej upravit dle potřeb zákazníků a jak jej co nejlépe uvést na trhu.

Kdy jej využijete
Když jste uprostřed vývoje nového produktu a chcete jej zdokonalit.
Co zjistíte
  • Specifické výhody i nevýhody konkurenčních produktů.
  • Co stávajícím produktům chybí.
  • Jaké vlastnosti oceňují uživatelé a jaké by uvítali inovace.
Jak Vám pomůže
Díky ucelené analýze optimálních parametrů zdokonalíte Váš produkt ještě před uvedením na trh. Optimalizujete jeho parametry na základě požadavků trhu a srovnání s konkurencí.

Kdy jej využijete
Když chystáte nový produkt, jste ve fázi prototypů a potřebujete znát zpětnou vazbu.
Co zjistíte
  • První skutečné reakce zákazníků:
    • Co oceňují.
    • Co se jim naopak nelíbí.
  • Na základě vyjádření zákazníků dodáme návrhy na vylepšení.
Jak Vám pomůže
Otestujete si reakce zákazníků přímo na Váš produkt ještě před uvedením na trh. Reakce zákazníků Vám pomohou produkt zdokonalit, případně vybrat vhodnou variantu, pokud jich máte k dispozici více.

Jak probíhá výzkum vývoje produktů a služeb?

01
Výzkum vývoje produktů a služeb je vždy velmi individuální, ale obecně začínáme vstupním workshopem, kde si řekneme, co chcete inovovat/vyvíjet a jaká máte očekávání.
02
Následně zmapujeme situaci na trhu, Vaše stávající produkty i produkty konkurence.
03
Zjistíme, jak konkurence postupuje v oblasti inovací a vývoje.
04
Na základě zkoumání, statistik a uživatelské zkušenosti navrhneme řešení pro vývoj, případně vylepšení produktu.

Proč si vybrat B-inside pro B2B výzkum?

  • Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
  • Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
  • Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.

Potkejme se nezávazně nad B2B výzkumy

  • Rádi s Vámi osobně probereme možnosti výzkumů vývoje a inovace produktů.
  • Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
  • Kontakty na nás naleznete zde.