Behaviorální alchymie v B2BJak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchodních cílů

 

Každý den na nás působí mnoho podvědomých zkreslení a zkratek. Ovlivňují naše rozhodování a my jim nedokážeme odolat.

V B-inside jsme pro Vás vybrali 10 klíčových behaviorálních efektů, které ovlivňují rozhodování decision makerů na B2B trzích.
Ukážeme Vám je, vysvětlíme, jak fungují, a dáme Vám tipy, jak je využít ve Vašem B2B marketingu a obchodě.

 

Behaviorální alchymie v B2BKniha o tom, jak díky behaviorální vědě zlepšit marketing a obchod v B2B

138 stran
10 klíčových behaviorálních principů v B2B
10 případových studií z českého B2B prostředí
38 konkrétních tipů na využití principů v praxi
Návod na interní behaviorálně marketingový audit

Objednejte si knihu ve formátu, který Vám nejvíce vyhovuje: 

Tištěná kniha (je opravdu krásná, uvidíte :-)) za 890 Kč plus 110 Kč poštovné a balné

Elektronická kniha (pro ty, kteří si chtějí číst kdekoliv a kdykoliv) za 490 Kč

Tištěná i elektronická kniha za 990 Kč plus 110 Kč poštovné a balné

Souhlasím se zpracováním osobních údajů v souvislosti s mým zájmem o knihu.

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

Po objednání knihy Vám pošleme fakturu na Váš e-mail. Jakmile ji uhradíte, pošleme Vám knihu e-mailem nebo na Vaši adresu.

Knihu si můžete objednat i e-mailem. Stačí napsat na imachacova@b-inside.cz.

Ještě váháte?Objednejte si ukázkovou kapitolu z knihy.

Chci poslat zdarma ukázkovou kapitolu (ať vidím, jak inspirativní to může být)

Souhlasím se zpracováním osobních údajů v souvislosti s mým zájmem o ukázkovou kapitolu knihu.

Pokud si objednáváte ukázkovou kapitolu, obdržíte ji během chvíle do Vašeho e-mailu.

Ukázkovou kapitolu si můžete objednat i e-mailem. Stačí napsat na imachacova@b-inside.cz.