Číslo týdne #116
Zhruba čtvrtina B2B firem provozuje on-line katalog zboží a služeb.
On-line katalog zboží či služeb (bez možnosti nákupu, ale nikoliv pouze seznam zboží či služeb na webu) provozuje cca čtvrtina B2B podniků jako jednu z e-commerce akivit.
Častěji jde o podniky, které působí na B2B i B2C trzích (41 %), oproti čistě B2B podnikům (20 %).
On-line katalog je dobrým startem.
„B2B online katalog vnímám jako dobrý start, nicméně moderní B2B portál má řadu dalších funkcí, které v katalogu chybí. Pro moderní společnost není online katalog obvykle dostačující,“ komentuje výsledky Daniel Lupinski ze společnosti NetDirect, která se stala partnerem poslední vlny B2B monitoru.
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.