Číslo týdne #205

Behaviorální věda má v B2B velký potenciál, o její využitelnosti v B2B se nepochybuje.

O behaviorálních efektech a rozhodovacích zkresleních se mluví už řadu let. Do B2B se behaviorální věda dostává relativně pomalu, přesto však roste procento těch, kteří se o ni zajímají více a už ji aplikují (32 %), i těch, kteří o ní alespoň něco zaslechli (48 %). Behaviorální věda má v B2B velký potenciál a o její využitelnosti v B2B dnes již nepochybujeme.

V B-inside hledáme skutečné příčiny a motivy chování a rozkrýváme mechanismy, které na B2B trzích reálně působí.

Podívejte se na náš poslední experiment, kde jsme využili behaviorální vědu: https://www.b2bmonitor.cz/2022/10/nastrahy-naseho-podvedomi-a-jak-je-vyuzit-v-b2b-marketingu/

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz


Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.

Čísla týdne - všechny