Průzkum
spokojenosti zákazníků
Poznejte své skutečné klienty
Spokojení zákazníci jsou pro úspěch Vaší firmy klíčoví. Relevantní zpětná vazba od zákazníků Vám pomůže byznys řídit a včas reagovat na případné problémy. Sami klienti vnímají průzkum spokojenosti zákazníků jako součást péče, kterou jim věnujete. Pravidelný průzkum spokojenosti zákazníků je nezbytný pro rozvoj firmy.
Průzkum spokojenosti zákazníků Vám poskytne informace o tom, jak a s čím jsou zákazníci spokojeni a naopak. Dozvíte se, proč zákazníci volí Vaši firmu, s kterými dalšími konkurenty také spolupracují, a proč. Včas odhalíte, u kterých zákazníků hrozí odchod ke konkurenci, což Vám pomůže si tyto zákazníky udržet.
Inspirujte se častými průzkumy spokojenosti klientů v B2B
Komplexní průzkum spokojenosti zákazníků a jejich loajality
1) Stojí na rozcestí, daří se jim pouze částečně, potřebují nové impulzy.
2) Měření spokojenosti klientů je samozřejmá součást strategie a řízení firmy.
3) Přemýšlí o novém produktu a chtějí otestovat potenciál u svých klientů.
- Celkovou spokojenost zákazníků.
- Podrobné hodnocení spokojenosti v dílčích aspektech.
- Konkrétní připomínky a nedostatky.
- Z jakého důvodu si vybrali Vaši firmu.
- Čeho si na spolupráci nejvíce cenní.
- Jaký je potenciál dalšího obchodního růstu.
- Spokojenost zákazníků z různých segmentů.
- Ochota doporučit Vaši společnost (NPS ®).
- a další témata.
Net Promoter Score (NPS®)
- Kteří klienti jsou loajální (Promoters), kteří pasivní, a u kterých lze očekávat odchod (Detractors)
- Vývoj v čase
- Lze také doplnit o několik upřesňujících otázek.
Měření okamžité spokojenosti zákazníků
- Okamžitou zpětnou vazbu na Vaše služby a zaměstnance.
- Zjistíte, s čím jsou zákazníci spokojeni a kde je naopak potřeba zákaznické služby zkvalitnit.
- Získáte pravidelné vyhodnocování (např. jednou měsíčně), přičemž urgentní případy jsou předávány k vyřízení obratem.
Dozvíte se, na kterých postupech v zákaznickém servisu zapracovat.
Průzkum spokojenosti VIP klientů
- Zpětnou vazbu na Vaše služby výzkumem, který je stavěn na míru vybrané klientele.
Jak probíhá průzkum spokojenosti zákazníků
a Net Promoter Score (NPS®)?
[tm-timeline layout=“2″ visible-items=“1″ date-format=“6″ tag=“vyzkum-trhu-segmentace-trzni-potencial“ anchors=“false“ order=“ASC“]
Proč si vybrat B-inside pro průzkum spokojenosti zákazníků?
- Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
- Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
- Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.
Potkejme se nezávazně nad B2B průzkumy spokojenosti klientů
- Rádi s Vámi osobně probereme možnosti výzkumů spokojenosti klientů, měření zákaznické loajality či okamžité spokojenosti.
- Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
- Kontakty na nás naleznete zde.