Výzkum reklamy
pre-testy a post-testy
Postavte svou komunikaci na reálných datech
Pre-test a post-test vizuálů, storyboardů a dalších reklamních konceptů v B2B.
Čeká Vás nová reklamní kampaň? Potřebujete otestovat kreativní návrhy či změřit efektivnost reklamní kampaně? Provedeme pro Vás pre-test, post-test či pro Vás uspořádáme focus groups se zkušeným moderátorem.
Prozkoumejte s námi marketingovou komunikaci vlastní i konkurence.
Ušetřete peníze tím, že včas odhalíte, jak zákazníci na Vaši reklamu reagují. Zacilte svou reklamu na decision makery a oslovte je ve správné fázi nákupního cyklu.
Inspirujte se nejčastějšími B2B výzkumy reklamy
Focus groups zaměřené na kreativní vývoj reklamy
Kdy jej využijete
Začínáte tvořit marketingový koncept nové reklamy. Potřebujete oslovit ty správné lidi – decision makery.
Co zjistíte
Názory a postoje decision makerů:
- Výběr dodavatelů
- Postoj k Vaší konkurenci
- Hodnocení Vaší značky
- Názor na konkrétní produkt (výhody/nevýhody)
- Hodnocení předchozích reklamních kampaní
Jak Vám pomůže
Budeme s Vámi diskutovat nad již existujícími koncepty a pomůžeme je vylepšit. Zjistíte, co Vaši klienti chtějí a co vnímají jako výhodu Vašeho produktu. Získáte doporučení, jak reklamu optimalizovat s ohledem na potřeby decision makerů a zvýšíte její účinnost.
Pre-test marketingové komunikace
Kdy jej využijete
Máte více reklamních konceptů a nevíte, který bude nejúčinněji působit na Vaše potenciální zákazníky.
Návratnost investice do kampaně závisí na tom, jak se kampaň povede připravit. Než ji spustíte, vyplatí se ji otestovat.
Návratnost investice do kampaně závisí na tom, jak se kampaň povede připravit. Než ji spustíte, vyplatí se ji otestovat.
Co zjistíte
- Jakou spontánní reakci reklama (jednotlivé koncepty) vyvolává
- Schopnost reklamy doručit hlavní sdělení
- Co se respondentům líbí a co ne
- Co si z reklamy zapamatovali
- Efekty konceptu na stanovený cíl (např. zvýšení povědomí o značce, image, akceptace produktu…)
Jak Vám pomůže
Zjistíte potenciální efektivitu vybraného konceptu. Doporučíme Vám, pro který koncept se rozhodnout, a navrhneme úpravy.
Post-test a on-air testy
Kdy jej využijete
Realizujete kampaň pro klienta. Nebo jste spustili marketingovou kampaň a potřebujete vědět, jestli měla ten správný efekt, jestli ji viděli správní lidé a vyvolala v nich požadované asociace.
Co zjistíte
- Správnost zacílení na vybranou cílovou skupinu
- Schopnost doručení hlavního sdělení reklamy
- Efektivitu komunikace značky
- Jak se na základě působení reklamy změnila image/povědomí o firmě
Jak Vám pomůže
Uvidíte celkový dopad reklamní kampaně. Zda splnila Vaše očekávání, a jaký měla dopad na image Vaší značky. Pomůžeme Vám definovat další postup v marketingové komunikaci a efektivní využití nákladů na reklamu.
Testování designu obalů
Kdy jej využijete
Chystáte se změnit design obalu nebo materiál, z kterého je vyroben. Chcete vědět, co Vaši klienti od obalu chtějí a jaký design by se jim líbil.
Co zjistíte
- Reakce zákazníků na změnu obalu
- Hodnocení nového designu/materiálu obalu (změna k lepšímu/horšímu)
- Zda nový obal komunikuje klíčové sdělení (např. lépe chrání před poškozením, snadno se rozbalí apod.)
Jak Vám pomůže
Zvýší užitnou hodnotu výrobku. Přinese výhody zákazníkům (přepravní funkce, užitná funkce, design) a tím se zvýší hodnota výrobku pro zákazníky. Nárůst prodeje výrobku.
Monitoring konkurence (výzkum reklamy u konkurence)
Kdy jej využijete
Podnikáte v konkurenčním prostředí a reklama je důležitým nástrojem pro boj o zákazníky. Chcete mít přehled o konkurenci a být o krok před ní.
Co zjistíte
Důležité informace o konkurenci:
- Jaké používá reklamní kanály (kde inzeruje, jak o sobě dává vědět)
- Jak často tyto kanály využívají
- Kolik investuje do reklamy
Jak Vám pomůže
Získáte náskok před konkurencí. Získáte přehled o marketingové strategii konkurence, zjistíte chyby a kvality konkurence. Na základě získaných dat, Vám dáme doporučení jak se odlišit a přinést klientům něco navíc. (Můžeme pro Vás konkurenci sledovat dlouhodobě i jednorázově.)
Analýza decision makerů u vašich klientů a jakými kanály je nejlépe oslovit
Kdy jej využijete
Pokud chcete lépe poznat své klienty a efektivně zacílit svou reklamu přímo na decision makery.
Co zjistíte
- Jakými kanály decision makery oslovit
- V jakých titulech inzerovat a kterým se raději vyhnout
- V jaké fázi nákupního cyklu jednotlivé klienty oslovit (metoda see-think-do-care)
Jak Vám pomůže
Vaše reklama bude lépe zacílená, a tím pádem účinnější. Bude oslovovat decision makery ve správný čas a ve vhodné fázi nákupního cyklu.
Jak probíhá výzkum reklamy a marketingové komunikace?
[tm-timeline layout=“2″ visible-items=“1″ date-format=“6″ tag=“vyzkum-trhu-segmentace-trzni-potencial“ anchors=“false“ order=“ASC“]
Proč si vybrat B-inside pro výzkum reklamy?
- Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
- Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
- Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.
Potkejme se nezávazně nad B2B výzkumy
- Rádi s Vámi osobně probereme možnosti výzkumů marketingové komunikace.
- Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
- Kontakty na nás naleznete zde.