Výzkum reklamy

pre-testy a post-testy

Postavte svou komunikaci na reálných datech

Pre-test a post-test vizuálů, storyboardů a dalších reklamních konceptů v B2B.
Čeká Vás nová reklamní kampaň? Potřebujete otestovat kreativní návrhy či změřit efektivnost reklamní kampaně? Provedeme pro Vás pre-test, post-test či pro Vás uspořádáme focus groups se zkušeným moderátorem.

Prozkoumejte s námi marketingovou komunikaci vlastní i konkurence.
Ušetřete peníze tím, že včas odhalíte, jak zákazníci na Vaši reklamu reagují. Zacilte svou reklamu na decision makery a oslovte je ve správné fázi nákupního cyklu.

Inspirujte se nejčastějšími B2B výzkumy reklamy

Kdy jej využijete
Začínáte tvořit marketingový koncept nové reklamy. Potřebujete oslovit ty správné lidi – decision makery.
Co zjistíte
Názory a postoje decision makerů:
  • Výběr dodavatelů
  • Postoj k Vaší konkurenci
  • Hodnocení Vaší značky
  • Názor na konkrétní produkt (výhody/nevýhody)
  • Hodnocení předchozích reklamních kampaní
Jak Vám pomůže
Budeme s Vámi diskutovat nad již existujícími koncepty a pomůžeme je vylepšit. Zjistíte, co Vaši klienti chtějí a co vnímají jako výhodu Vašeho produktu. Získáte doporučení, jak reklamu optimalizovat s ohledem na potřeby decision makerů a zvýšíte její účinnost.

Kdy jej využijete
Máte více reklamních konceptů a nevíte, který bude nejúčinněji působit na Vaše potenciální zákazníky.
Návratnost investice do kampaně závisí na tom, jak se kampaň povede připravit. Než ji spustíte, vyplatí se ji otestovat.
Co zjistíte
  • Jakou spontánní reakci reklama (jednotlivé koncepty) vyvolává
  • Schopnost reklamy doručit hlavní sdělení
  • Co se respondentům líbí a co ne
  • Co si z reklamy zapamatovali
  • Efekty konceptu na stanovený cíl (např. zvýšení povědomí o značce, image, akceptace produktu…)
Jak Vám pomůže
Zjistíte potenciální efektivitu vybraného konceptu. Doporučíme Vám, pro který koncept se rozhodnout, a navrhneme úpravy.

Kdy jej využijete
Realizujete kampaň pro klienta. Nebo jste spustili marketingovou kampaň a potřebujete vědět, jestli měla ten správný efekt, jestli ji viděli správní lidé a vyvolala v nich požadované asociace.
Co zjistíte
  • Správnost zacílení na vybranou cílovou skupinu
  • Schopnost doručení hlavního sdělení reklamy
  • Efektivitu komunikace značky
  • Jak se na základě působení reklamy změnila image/povědomí o firmě
Jak Vám pomůže
Uvidíte celkový dopad reklamní kampaně. Zda splnila Vaše očekávání, a jaký měla dopad na image Vaší značky. Pomůžeme Vám definovat další postup v marketingové komunikaci a efektivní využití nákladů na reklamu.

Kdy jej využijete
Chystáte se změnit design obalu nebo materiál, z kterého je vyroben. Chcete vědět, co Vaši klienti od obalu chtějí a jaký design by se jim líbil.
Co zjistíte
  • Reakce zákazníků na změnu obalu
  • Hodnocení nového designu/materiálu obalu (změna k lepšímu/horšímu)
  • Zda nový obal komunikuje klíčové sdělení (např. lépe chrání před poškozením, snadno se rozbalí apod.)
Jak Vám pomůže
Zvýší užitnou hodnotu výrobku. Přinese výhody zákazníkům (přepravní funkce, užitná funkce, design) a tím se zvýší hodnota výrobku pro zákazníky. Nárůst prodeje výrobku.

Kdy jej využijete
Podnikáte v konkurenčním prostředí a reklama je důležitým nástrojem pro boj o zákazníky. Chcete mít přehled o konkurenci a být o krok před ní.
Co zjistíte
Důležité informace o konkurenci:
  • Jaké používá reklamní kanály (kde inzeruje, jak o sobě dává vědět)
  • Jak často tyto kanály využívají
  • Kolik investuje do reklamy
Jak Vám pomůže
Získáte náskok před konkurencí. Získáte přehled o marketingové strategii konkurence, zjistíte chyby a kvality konkurence. Na základě získaných dat, Vám dáme doporučení jak se odlišit a přinést klientům něco navíc. (Můžeme pro Vás konkurenci sledovat dlouhodobě i jednorázově.)

Kdy jej využijete
Pokud chcete lépe poznat své klienty a efektivně zacílit svou reklamu přímo na decision makery.
Co zjistíte
  • Jakými kanály decision makery oslovit
  • V jakých titulech inzerovat a kterým se raději vyhnout
  • V jaké fázi nákupního cyklu jednotlivé klienty oslovit (metoda see-think-do-care)
Jak Vám pomůže
Vaše reklama bude lépe zacílená, a tím pádem účinnější. Bude oslovovat decision makery ve správný čas a ve vhodné fázi nákupního cyklu.

Jak probíhá výzkum reklamy a marketingové komunikace?

[tm-timeline layout=“2″ visible-items=“1″ date-format=“6″ tag=“vyzkum-trhu-segmentace-trzni-potencial“ anchors=“false“ order=“ASC“]

Proč si vybrat B-inside pro výzkum reklamy?

  • Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
  • Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
  • Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.

Potkejme se nezávazně nad B2B výzkumy

  • Rádi s Vámi osobně probereme možnosti výzkumů marketingové komunikace.
  • Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
  • Kontakty na nás naleznete zde.