Výzkum značky
a branding v B2B
Udělejte první krok k silnému brandu
Výzkum značky a branding – detailně prozkoumáme pozici Vaší značky na trhu, jak ji zákazníci vnímají a s jakými asociacemi je spojována. Na základě získaných informací doporučíme vhodný postup, jak Váš brand udělat známějším, úspěšnějším a čitelnějším.
Není Vaše značka tak silná a známá, jak byste potřebovali? Chcete, aby Vám značka pomáhala v marketingu a obchodu? Začněte výzkumem značky a postavte novou kapitolu Vaší značky na pevných základech.
Inspirujte se nejčastějšími B2B výzkumy značky
Výzkum pro nastavení značky/rebranding (Brand Positioning)
Kdy jej využijete
Výzkum značky využijete ve chvíli, kdy si nejste jisti, jak zákazníci vnímají Vaší značku a jaké má postavení na trhu. V momentě kdy vstupujete na trh, přinášíte na trh nový produkt nebo plánujete rebranding celé společnosti.
Co zjistíte
Znalost a pozice značky na trhu
(Brand Measurement)
(Brand Measurement)
- Znalost značky (Brand Awareness)
- Asociace se značkou (Brand Association)
- Vnímání značky (Brand Equity)
- Emoce spojené se značkou
Segmentace
- Vydefinování jednotlivých segmentů a jejich charakteristika
- Potřeby segmentů
- Pozice značky v jednotlivých segmentech
USP
(Unique Selling Proposition)
(Unique Selling Proposition)
- Konkurenční výhody Vaší značky
- Konkurenční výhody ostatních značek
- Potřeby zákazníků v různých segmentech
- Na jakých hodnotách budovat značku
Jak Vám pomůže
Získáte zpětnou vazbu, jak Vás a Vaši značku vnímají stávající i potenciální zákazníci. Ověříte si, zda zákazníci správně chápou to, co se jim snažíte sdělit. Výzkum značky Vám přinese klíčové pro budování silné značky (branding). Vaše značka bude odlišitelná od ostatních, s jasným místem na trhu. Bude stát na reálných hodnotách. Umožní sjednotit marketingovou komunikaci a pomůže obchodu.
Testování kreativních konceptů (Concept Testing)
Kdy jej využijete
Řešíte název, logo, vybíráte mezi slogany, přemýšlíte o vizuálním stylu …
Co zjistíte
Jak zákazníci / potenciální zákazníci hodnotí: (Concept Testing)
- název značky
- hodnoty, benefity
- claimy, slogany
- logo
- vizuály
Jak Vám pomůže
Získáte podklady pro rozhodnutí, jaký název, jaké hodnoty a jaký vizuální styl nejvíce padne potenciálním zákazníkům.
Dlouhodobý monitoring značky (Brand Tracking)
Kdy jej využijete
Potřebujete kontinuálně měřit efektivitu marketingové komunikace.
Co zjistíte
- Znalost značky (Brand Awareness)
- Vnímání a hodnocení značky (Brand Equity)
- Vybavení si reklamních a komunikačních sdělení (Post-tests)
- Sledovanost médií cílovými skupinami
- NPS® (Net Promoter Score)
Jak Vám pomůže
Získáte zpětnou vazbu, která Vám pomůže zefektivnit Vaši marketingovou komunikaci. Poskytne Vám doporučení, jak upravit sdělovaný obsah a vybrat nejvhodnější kanály.
Jak probíhá výzkum značky?
[tm-timeline layout=“2″ visible-items=“1″ date-format=“6″ tag=“vyzkum-trhu-segmentace-trzni-potencial“ anchors=“false“ order=“ASC“]
Proč si vybrat B-inside pro výzkum značky?
- Máme zkušenosti i z řízení B2B firem. Víme, co Vás pálí.
- Vždy navrhujeme výzkum na míru Vaší firmě a konkrétním potřebám. Žádné šablony.
- Postaráme se o to, abyste naše doporučení úspěšně zavedli do praxe. Záleží nám na Vašem úspěchu.
Potkejme se nezávazně nad B2B výzkumy
- Rádi s Vámi osobně probereme možnosti pro výzkum značky.
- Vše Vám podrobně vysvětlíme a ukážeme na příkladech.
- Kontakty na nás naleznete zde.