Série online workshopů: Využití behaviorální ekonomie v B2B

Rozhodují se B2B profesionálové zcela racionálně?

Série workshopů pro B2B marketéry, které zajímá využití behaviorální ekonomie v marketingu.

 

Středa 29. 9. 2021, 13:00-14:30 (online)

Středa 13. 10. 2021, 13:00-14:30 (online)

Úterý 2. 11. 2021, 13:00-14:30 (online)

Úterý 16. 11. 2021, 13:00-14:30 (online)

 

 

Proč se zúčastnit?

Připravili jsme pro Vás sérii krátkých workshopů, které rozkryjí, jak lze behaviorální ekonomii (poznatky o lidském rozhodování) aplikovat v rámci marketingu na B2B trzích.

Možná jste také četli knihy od Daniela Kahnemana („Myšlení pomalé a rychlé“), Richarda Thalera („Šťouch“) či Dana Arielyho („Jak drahé je zdarma“ a další). A u toho jste přemýšleli, nakolik se dají tyto poznatky využít i v B2B marketingu.

V B-inside se těmto úvahám věnujeme již přes 4 roky a nová zjištění a možnosti, jak je využít, nás stále příjemně překvapují (přečtěte si o nich třeba na našem blogu). To vše s Vámi chceme nyní sdílet a prodiskutovat! Ať už behaviorální ekonomii znáte nebo jste v ní úplní nováčci, tyto workshopy jsou právě pro vás!

Podíváme se společně na vybrané behaviorální principy, projdeme si případové studie z naší praxe a zejména společně probereme možnosti aplikace těchto poznatků v B2B marketingu. Odnesete si tak nejen zajímavé informace, ale hlavně inspiraci pro svou praxi.

 

 

Organizátoři

Workshopy organizuje výzkumná agentura B-inside.

Koho na workshopech (mimo jiné) potkáte:

Tomáš Soukup – spoluzakladatel B-inside, sociolog a konzultant, který rád zpochybňuje zavedené pořádky a hledá cesty, jak dělat věci jinak a lépe

Irma Macháčová – specialistka na B2B průzkumy trhu a strategické poradenství, která i po 17 letech praxe věří v neustálý pokrok, inovace a nové směry

Michal Jirásek – behaviorální ekonom spolupracující s B-inside na aplikaci poznatků behaviorální ekonomie na B2B trzích

Co vám účast na workshopech přinese

  • Zjistíte, zda a do jaké míry je rozhodování B2B profesionálů zatíženo různými zkresleními.
  • Dozvíte se, jak lze s těmito behaviorálními efekty pracovat.
  • Získáte inspiraci, jak poznatky behaviorální ekonomie aplikovat do vlastní praxe.
  • Poznáte se s kolegy z branže a budete sdílet zkušenosti.

 

 

Program

Workshopy proběhnou online a jsou na sobě nezávislé. Můžete se tedy zúčastnit i jen části z nich. Workshopy budou mít standardně tři části: 1. Představení vybraného behaviorálního principu (či principů), 2. Případové studie z českého B2B prostředí a ukázky možné aplikace, 3. Diskuze o využití poznatků v praxi B2B marketingu.

Středa 29. 9. 2021, 13:00-14:30

  • Princip Selektivní vnímání
  • Net Promoter Score a jeho rozšíření o behaviorální prvky

Středa 13. 10. 2021, 13:00-14:30

  • Princip Sociální vliv
  • Princip Preference současnosti.

Úterý 2. 11. 2021, 13:00-14:30

  • Princip Ověřování příběhů.

Úterý 16. 11. 2021, 13:00-14:30

  • Závěrečný workshop, jak s behaviorální ekonomií pracovat dál

 

Registrace

Účast na workshopech je zdarma. Zaregistrujte se zadáním svých údajů do tohoto formuláře:






Přihlašuji se na workshop 29. 9. 2021.

Přihlašuji se na workshop 13. 10. 2021.

Přihlašuji se na workshop 2. 11. 2021.

Přihlašuji se na workshop 16. 11. 2021.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů v souvislosti s účastí na workshopu / sérii workshopů.

Pokud máte jakékoli dotazy, kontaktujte nás na e-mailu: info@b-inside.cz.