Úvod do behaviorální alchymie v B2BJak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchodních cílů

 

Každý den na nás působí mnoho podvědomých zkreslení a zkratek. Ovlivňují naše rozhodování a my jim nedokážeme odolat.

V B-inside jsme pro Vás připravili 10dílný seriál Úvod do behaviorální alchymie. Zaregistrujte se a nechte se každý týden inspirovat klíčovými behaviorálními vhledy, experimenty, příklady z praxe a tipy na využití behaviorální vědy v B2B marketingu a obchodu. Využijte 10 klíčových behaviorálních efektů, abyste ovlivnili rozhodování decision makerů na B2B trzích.

Na co se můžete každý týden těšit?

  • vysvětlení klíčových behaviorálních poznatků, které se nejvíce dotýkají B2B trhů
  • případovou studii z českého B2B prostředí
  • tipy, jak konkrétní behaviorální principy využít v B2B marketingu a obchodě
  • návod, jak s behaviorálními poznatky pracovat ve vaší firmě

Úvod do behaviorální alchymie v B2B je zdarma. Stačí se zaregistrovat!

Váháte? Podívejte se na ukázkovou kapitolu :-).

Napište námBudeme rádi za zpětnou vazbu a podněty.