B-BehavioralEfektivní využití behaviorální ekonomie v B2B

 

V dnešní době už nikdo příliš nevěří, že se lidé rozhodují zcela racionálně a vědomě. A to ani na firemních trzích. Představa decision makera, který shromáždí všechny informace o všech dodavatelích a všech relevantních produktech či službách, které jej zajímají, a poté porovná všechny parametry a vybere nejlepší poměr výkon / cena, nemůže být vzdálenější realitě.

Řada našich rozhodnutí se děje podvědomě. Působí na nás nespočet vlivů, z nichž některé si uvědomujeme, ale jiné ne. A důsledky vidíme v každodenní realitě – třeba když klient tvrdí, že je pro něj nejdůležitější poměr výkon / cena, rozhodne se spolupracovat s dražší konkurencí.

V B-inside to víme. Proto se v našich průzkumech zaměřujeme na skutečné příčiny a motivy chování a rozkrýváme mechanismy, které na B2B trzích reálně působí. Pomáhá nám v tom behaviorální ekonomie a její poznatky. Jde totiž do hloubky a umožňuje nám dívat se na to, co je pod povrchem.

Články, novinky a inspiraci z oblasti využití behaviorální ekonomie v B2B můžete sledovat na našem BLOGU.

Připravili jsme pro Vás také 10dílný e-mailový seriál Úvod do behaviorální alchymie. Zaregistrujte se a nechte se každý týden zdarma inspirovat klíčovými behaviorálními vhledy, experimenty, příklady z praxe a tipy na využití behaviorální vědy v B2B marketingu a obchodu. Využijte 10 klíčových behaviorálních efektů, abyste ovlivnili rozhodování decision makerů na B2B trzích.

A pokud chcete proniknout do využití behaviorálních poznatků v praxi B2B ještě více, doporučujeme Vám naši knihu Behaviorální alchymie v B2B! Na téměř 140 stranách najdete podrobné vysvětlení 10 klíčových behaviorálních efektů a návody a tipy, jak tyto poznatky využít ve vaší každodenní praxi.

 

Povinná publicita B-inside

Napište námBudeme rádi za zpětnou vazbu a podněty.