Číslo týdne #13

Výzkum trhu se využívá ve chvílích, kdy firmě chybí přesné informace, například o velikosti trhu, konkurenci, značce, atd. Bez detailních dat jen tipuje… Číslo týdne ukáže, jestli si jsou firmy vědomy síly tohoto marketingového nástroje.


Celých  54 % B2B firem se v rámci svých marketingových aktivit věnuje také výzkumu trhu. Tedy výzkumu trhu, zákazníků či konkurence. Je patrné, že si firmy uvědomují sílu tohoto nástroje. Komplexní B2B výzkum trhu přinese firmě přehledné a ucelené informace pro její další směřování, zacílení obchodu nebo stanovení marketingové strategie.Pokud je výzkum zpracován správně, přinese firmám klíčové podklady pro její úspěch na trhu.

číslo týdne #13

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz


Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde. 

Čísla týdne - všechny