Číslo týdne #185

Podléháte různým zkreslením a omylům?

Behaviorální ekonomie na rozdíl od té klasické říká, že lidé se nerozhodují zcela racionálně, ale podléhají různým zkreslením a omylům. Platí to i na B2B trzích. Pod povrchem se i profesionálové nechají ovlivnit tím, co jim poradí jejich známí, jaké mají vztahy s dodavateli i že si podvědomě chtějí ulehčit práci.

Vyzkoušejte si na vlastní kůži náš experiment a zjistěte, jestli i Vy podléháte různým zkreslením při rozhodování.

➡️ https://bsurvey.cz/index.php/771798?lang=cs

Z výsledků se dozvíte, jak na tom jste v porovnání s jinými B2B marketéry a získáte i tipy, jak různá zkreslení při rozhodování využít ve vašem marketingu a obchodě.

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz


Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.

Čísla týdne - všechny