Číslo týdne #233

Spolupráce marketingu a obchodu se vyplácí.

Marketing a obchod mají úzce spolupracovat. Pokud to nedělají, ztrácí tím celá firma. Nevěříte?

Data dokazují, že firmám, ve kterých marketingový a obchodní tým úzce spolupracuje, se daří výrazně lépe 📈 než těm, kde si každé oddělení jde svou vlastní cestou. Jejich vzájemná spolupráce, ale může B2B přinést peníze navíc.

Smutnou zprávou je, že firem, kde tato spolupráce funguje, je pouze cca čtvrtina. Na opačné straně stojí čtvrtina těch, kde si oba týmy jdou svou cestou a jejich spolupráce je mizivá.

Jak jste na tom ve vaší firmě? Spolupracujete nebo bojujete?

Zjistěte, co znamená úzká spolupráce marketingu a obchodu a mnohem víc: https://www.b2bmonitor.cz/2022/11/proc-musi-marketing-a-obchod-spolupracovat/

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz


Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.

Čísla týdne - všechny